Bestellen en betalen

In onze webshop vind je de leukste kleding en accessoires met jouw favoriet hond of kat. In ons assortiment zijn een aantal “standaard” ontwerpen opgenomen, hierbij heb je keuze uit tekst, dier en ras. In de shop zijn alle opties per categorie terug te vinden. Heb je een keuze gemaakt qua artikel, ras en tekst, leuk we gaan graag voor je aan de slag! Kies indien van toepassing de maat, kleur en het aantal en voeg de producten toe aan je winkelmandje.

Naast de “standaard” ontwerpen is het in de meeste gevallen ook mogelijk de tekst aan te passen naar bijvoorbeeld de naam van jouw trouwe vriend. Kies in dit geval het betreffende artikel met de keuze van het ras en “NAAM” in de categorie “tekst”, kies indien van toepassing de juiste maat, kleur, aantal en vul de naam in die jij op het product wilt hebben.

Let op! Namen of tekst met meer dan 6 tekens/letters kunnen afwijken qua tekst afmeting ten opzichte van de voorbeeldafbeelding. Wij zorgen altijd voor het mooiste resultaat in verhouding tot het product en afbeelding van jouw keuze. Gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou gemaakt en kunnen, conform artikel 8 van de algemene voorwaarden, niet worden geretourneerd.

Winkelmandje compleet? Volg het orderproces:

  • Controleer je bestelling! Je kunt op dit moment nog artikelen wijzigen, verwijderen of toevoegen*
  • Vul je e-mailadres in! Controleer deze omdat wij alle informatie die wij geven over je bestelling naar dit adres mailen
  • Vul je naam en adres en telefoonnummer in
  • Kies indien gewenst een ander afleveradres
  • Vul indien nodig een opmerking in
  • Kies de gewenste betaalmethode
  • Ga akkoord met onze algemene voorwaarden en privacyverklaring
  • Bevestig je bestelling

Na ontvangst van je bestelling ontvang je op het door jou opgegeven e-mail adres een bevestiging en gaan we voor je aan de slag! Geen mail ontvangen? Neem contact met ons op via klantenservice@kefpiekar.nl of bel 079-8883767.

* Let Op: Wanneer een bestelling geplaatst en betaald is kun je deze niet meer wijzigen.

 Wanneer er onverhoopt een fout in de bestelling is geslopen, kun je een mail sturen naar klantenservice@kefpiekar.nl dan doen wij ons best je te helpen. Gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou gemaakt, zodra deze in productie zijn is het niet meer mogelijk wijzigingen door te voeren.

Grote oplage of speciale wensen?

Voor speciale wensen zoals het samenstellen van geschenk, -puppy, -kerstpakketten en/of grotere aantallen kun je contact opnemen met Marja, telefoonnummer 079-883767 of mail, marja@kefpiekar.nl. Ook voor bedrijven, verenigingen, scholen, hondenshows of winkels denkt zij graag met je mee hoe je de artikelen optimaal kunt personaliseren.

Betaalmethode

Om het je zo makkelijk mogelijk te maken bieden we verschillende betaalmethoden aan. Deze betaalmethoden worden gefaciliteerd door Mollie, een erkend en veilig betaalplatform. Daarnaast maken we gebruik van de technologie SSL (Secure Socket Layer) om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet zodat je veilig kunt betalen. K.E.F Piekar biedt de volgende betaalmethode aan;

iDEAL
Met iDEAL kun je snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. Je rekent af in je vertrouwde internet bankomgeving.

Creditcard
Wij accepteren betalingen met Mastercard en VISA. Voor betaling met een creditcard word je doorverwezen naar de Mollie betaalpagina. De betaalgegevens worden veilig versleuteld verstuurd. Het kan zijn dat de creditcardorganisatie een 3D-secure verificatiecode vraagt. Dit is een code die u bij uw eigen creditcard maatschappij heeft aangevraagd.

Bankoverschrijving
Je kunt het orderbedrag ook per bank overmaken op ons rekeningnummer NL83INGB0006228157.

Klarna
Koop vandaag, betaal later! Zonder rente, zonder extra kosten. Na ontvangst van je bestelling ontvang je via Klarna een factuur die je binnen 14 dagen rechtstreeks aan Klarna betaald.

Probleem met betalen? 

Probeer het later opnieuw, er is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank
of creditcardmaatschappij, betaal als het kan met een andere betaalmethode of betaal via een andere browser of device.

Mislukte bestellingen

Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Neem contact met ons op, dan maken we je bestelling in orde of betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode.