Wijzigen of annuleren

Wanneer een bestelling geplaatst en betaald is kun je deze niet meer wijzigen. Als er onverhoopt toch een fout in de bestelling is geslopen of is er per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op dan doen wij ons best je te helpen.

Gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou gemaakt, zodra deze in productie zijn genomen is het niet meer mogelijk wijzigingen door te voeren. 

Voor standaard artikelen is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Stuur direct na je bestelling een mail naar onze klantenservice met vermelding van je naam en bestelnummer en we zullen je bestelling annuleren en de betaling binnen 5 werkdagen terugstorten. Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan kun je de geleverde artikelen binnen 14 dagen retourneren. Voor artikelen die op aanvraag gepersonaliseerd zijn is het niet mogelijkheid de order te annuleren.

Ruilen en retour

Wil je een product ruilen? Voor ons standaard assortiment is dat geen probleem. Stuur direct een mail naar onze klantenservice met vermelding van je naam en bestelnummer. Geef hierbij aan welk product je wilt retourneren en welk product je wilt ontvangen. Kosten voor het retourneren komen voor jouw kosten.

Ben je niet tevreden met je aankoop? Vervelend maar kan gebeuren. Stuur direct een mail naar onze klantenservice met vermelding van je naam en bestelnummer en welke artikelen er retour gezonden worden. Want wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten voor het retourneren komen wel voor jouw rekening. Deze kosten hiervan verschillen per pakketdienst. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan K.E.F Piekar geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@kefpiekar.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Je kunt deze artikelen ongebruikt en in originele verpakking naar het volgende adres terugsturen:

K.E.F Piekar – Retouren
Zandberg 19
2716 NM  Zoetermeer

 

Let op! Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden tenzij de kwaliteit te wensen overlaat.
K.E.F Piekar behoudt het recht om hier een oordeel over te geven en zal de klant op de hoogte stellen.